45 Minuter

2010-10-25 @ 07:15:32<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Klockan skulle ringa kl 7 idag. Men tjugo i sju så väckte Stefan mig. Han hade vart tvungen att sitta på skithuset i en halvtimme (En halvtimme?! Vad gör man ens där inne länge??) så han var försenad. Han skulle inte hinna att gå ut med Mongo eller hämta vagnen som jag bad honom om igår. Så om jag ville ha den fick jag gå upp. *Suck* Jag hatar att vara tvungen att gå upp innan klockan ringer! Men det var ju bara att traska iväg om jag vill ha vagnen. Och det vill jag ju så klart.

Nu sitter jag här helt klar i princip. Har bara tänderna kvar, och det är 45 minuter kvar innan jag ska ta upp lillen. Det är ganska skönt att inte behöva stressa. Att äta sin frukost i lugn och ro liksom. :P

Stefan har fått hem sin iPhone nu. Och jag måste ju säga att jag ev har gått från att inte vilja ha touch, till att vilja ha en sån. ^^ Jag lekte med den hela kvällen igår. Ja, det var ju ett par dagar sedan han fick den, men han har ju grejjat med den varje ledig minut så jag har liksom inte fått prova den förän igår. Men jag vet inte. Det är ingenting som jag tänker beställa just nu i alla fall. Jag har viktigare saker att lägga våra pengar på än en ny telefon till mig egentligen. :P


Nej nu ska jag vara lite nyttig tänkte jag, och sätta mig och skriva ett schema till Myggan om hur Hugo ska gå de närmaste dagarna. Fan va jag hatar när man inte vet hur man ska gå! Vi kan ju nästan bara skriva en vecka i taget för det är alltid någon av oss som har några oklarheter i schemat.

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jag har älskat lustgasen under båda mina förlossningar :-) hehe! Jag blir så fnittrig o härlig när den riktigt slår till :)



Ja det va lite trist, men hade ingen aning om att jag skulle gå från typ 6 cm till fullt öppen och krystat ut han på typ 20 min ;P

2010-10-25 @ 08:24:09
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0