7 dagar kvar

2010-10-26 @ 21:02:00<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Det får bli lite bilder idag. Har inte gjort någonting annat än pluggat, lekt med Hugo och städat idag så jag har inte så mycket att säga. :P


Jättefina julkulor med lampor i som jag fick av svärfar m. familj i present i söndags.
(Ignorera spjälisen på balkongen :P)


Här hamnade våran garderob.


Det är i princip tomt i klädkammaren! =)
Ställde in tvättställningen idag och så är hyllan, stången och lite tomkartonger som ska kastas kvar.
*Nästan klart*


Här hamnade mattan och byrån.
(Hallen, och Mattan ska ner i källaren igen när jag orkar.)


Målade den "gröna bilen" för ett tag sedan, blev inte alls nöjd. 
Idag målade jag den svarta och tycker att det blev bättre.
Nu är det bara att få Stefan att såga ut den då...


Mina pojkar! ♥

(För er som undrar är det 3D ultraljudet jag räknar ner till... ^^)

Kommentarer
Postat av: M

Ska hallen å mattan ner till källaren? Kan bli lite svårt.. Eller hur har ni tänkt? ;P



Snygga julkulor! :)

*kram*

2010-10-27 @ 09:03:50
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh,sådanklädkammare vill jag med ha!Vi har ju en klädkammare som är ganska stor så det skulle kunna göras till Lukas lilla rum sålänge. MEN en garderob är liksom fast i golvet där sängen skulle behöva stå så det går inte :(

2010-10-27 @ 11:25:36
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va underbart Amelie, nu måste det kännas otåligt va?! Och va bra det blir därhemma =)

2010-10-29 @ 09:02:23
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0