Besök

2010-10-04 @ 17:49:10<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag har jag läst så mycket jag har hunnit. Jag har inte tagit många pauser och är nöjd med mig själv. ^^ Sedan gick jag och hämtade min lilla skrutt som nu sitter i soffan och kikar på Rorri. 

Haha här i skrivande stund kom Hugo fram till mig och sas "Mamma titta Buck." Och jag frågade "ska du inte titta på Rorri mer?" Och fick till svar: "Nej, stänga Rorri, Titta Buck." ^^ Mammas älskling. Haha.

Men i alla fall, nu sitter han alltså och tittar på Cars istället och jag i stort sett bara väntar på att min mormor och lillebror ska komma förbi. De skulle komma förbi efter att Tommy skrivit in sig på körskolan. Annars får vi se vad som händer. Kanske får något svar av Marita idag, men det vet man ju aldrig ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: M

Haha, sorry för min dåliga stil att inte höra av mig. Hade helt glömt bort Novas föräldramöte på dagis idag, å sen blev det lite sent hos Sammo å Leif när vi skulle hämta henne igen, å sen fick jag ta läggningen så jag har inte hunnit tänka förrän typ nu.. Lite sent kan jag känna.. :S Sorry igen..



Ja, jag har ju iofs lite preggo-brallor här hemma som du kanske vill prova? Gör ju ingen nytta här, ligger bara å tar plats i klädkammaren.. Intresserad?

Ja, det går åt rätt håll, imellanåt. Sakta men säkert kanske.. ;)

2010-10-04 @ 22:20:59
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: M

Haha, sikken tur då.. ;) Så jag inte hörde av mig 23.15: "NU kommer jag över..! Du är väl laddad för 120 avsnitt av V.D på raken..??!!" Snacka om att tränga sig på.. ;P Tur att jag inte är sån då..

Jag börjar visserligen 6.30 imorrn, men vi kanske kunde ta nåt avsnitt iaf? Behöver ju kanske inte börja titta så himla sent?



Förresten så ville Kim träna nåt imorrnkväll.. Hänger du på?



Ja, klart du ska prova. Även om jag skulle bli gravid imorrn typ, så hinner du ju kalva innan jag kan ha dom ändå.. ;) Så det är nog inga problem.. Värt att låna några brallor så man slipper köpa själv.. (om dom passar förståss..)

2010-10-05 @ 14:47:16
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

har du sett din invite på facebook?

mamma&barnträff hos mej på fredag :)

2010-10-06 @ 09:16:07
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0