Cookies

2010-10-20 @ 19:09:36<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Men va fan då! Det var liksom inte meningen att jag skulle äta några cookies idag eller? Haha jag har ju gjort det här receptet massa gånger och det har alltid blivit bra! Men idag är det någonting som inte stämmer. Jag måste ha glömt någonting men orkar inte gå å kolla vad det var. :P Haha. Kakorna blev i alla fall ganska misslyckade. De ser hemska ut! De är hårda i kanterna men de har inte flutit ut alls så de ligger som små höger liksom om ni fattar vad jag menar. Men jaja, kommer man bara igenom de hårda kanterna så smakade de bra. Jag tänkte ev ta med mig några till VFU:n på fredag eftersom det är sista dagen. Men jag vet inte om jag känner för att bjuda på misslyckade kakor. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0