Ganska tråkigt måste jag säga...

2010-10-04 @ 15:26:02<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag gick inte till skolan idag. Mådde inte särskilt bra i morse så jag stannade hemma istället. Bad Johanna att anteckna så jag kunde kopiera dem och så ska jag vara hemma och vila upp mig. För i morgon har vi både studiegruppsarbete och möte med våran V-lärare. Jag bör ju gå på båda de sakerna så jag måste liksom dit i morgon. Idag istället passar jag på att läsa så mycket som möjligt så jag inte har så mycket att göra med denna veckan. Det har börjat bra måste jag säga. Har snart "läst ut" två böcker av fyra. (Jag har inte läst ut dem, men läst allt vi ska ha läst)

Men den här boken jag håller på med nu; Etik i pedagogiskt vardagarbete. Den är inte så jättekul kan jag ju inte påstå. Skönt att jag "bara" har 20 sidor kvar nu då. XD Nej nu ska jag hoppa in i etikens värld igen en liten sväng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0