God Morgon!

2010-10-03 @ 11:16:59<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Visst lät det härligt! Det var det också. Idag kom min älskling till son in till mig när klockan var elva. Han petade mig på näsan, kramade mig och sa "Mamma sover. Hej! Pappa Figge Peter Pappa Figge." Min första tanke var att Peter och Figge var här; men så var det inte. Stefan kom in strax efteråt och berättade att de skulle åka till Figge och kolla på en rock till honom (ute på överby alltså). Och att Peter inte skulle med men Hugo hade vägrat släppa det. Haha. Sötnosen.

Sedan när vi stod i hallen och de skulle ta på sig så sa Hugo "Min räcerbil!" varpå Stefan naturligtvis började "Nej, Pappas räcerbil!" =) Så dividerade dem lite hurvida vem räcerbil det var och till slut tröttnade väl Hugo för han skrek "MIN FIGGE!" Haha. Stefan och jag började skratta båda två och Stefan var tvungen att hålla med "Ja, det är nog din Figge." Haha. Va söt han är lilla grisen ♥

Nej nu har jag inte tid att sitta här mer. Jag ska slänga på mig någonting luffigt och gå ut med Mongo. Sedan ska jag hänga tvätt, plocka i diskmaskinen och baka en tårta. Typ samtidigt som allt annat ska jag hinna göra mig iordning för idag ska vi ju på kalas som jag berättade om igår. Så nu säger jag hej då så länge ;)

Kommentarer
Postat av: M

Haha, Nova gillar oxå Figgy.. :) och han kör en räserbil, iaf enligt Nova. Men den luktar illa.. (?) "Figgys räserbil, åka det luktar illa" fick jag höra igår.. Vet inte riktigt vad det innebär dock.. ;P

2010-10-03 @ 13:58:14
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jag blir helt sjuk när du skriver vad Hugo säger :) Tycker det verkar så gulligt, vill också ha en son som säger "Mamma sover, hej" har ju redan en son som pratar iof, men det är mest ljud och ordet OJ ;)

2010-10-03 @ 19:31:10
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Tycker de är jättejobbigt att han är så mammig. Hampus har aldrig varit sådan.

Vill verkligen att de skall funka lika bra med mamma som med pappa. Dock vill han ha Jonas när han skall somna för natten, då duger mamma inte lika bra. Men hoppas att de båda snart skall vara tillbaka till rofylldhet : )



Mmmm, får prova på honom imorgon, kanske behöver större (?). Är jättesvårt att veta när man skall börja bylta på mer, men när de är 4 plus så tycker jag allt att vi behöver lite varmare kläder ; )

Men då behöver han oftast ett par andra på dagen eftersom de då är varmare.. Som sagt skit svårt och jobbigt... Får hoppas att väder snar kan bestämma sig för att vara antingen kallt eller varmt ; P

2010-10-03 @ 21:15:53
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0