Inget plugg

2010-10-21 @ 16:59:43<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag skulle jag ha pluggat men det blev inte så. Vi har inte fått tillbaka arbetet ifrån vår lärare än och kan därför inte fortsätta mycket mer. Vi bestämde oss för att det lilla vi kan göra är ingen ide att åka till skolan idag för. Så vi ska ta det på måndag när vi ändå ska till skolan och arbeta med ett annat arbete. 

Det kan ju vara ganska bra också för jag vet inte om jag är smittobärare eller inte. Haha. En av ungarna på dagis spydde när h*n satt i mitt knä idag. Det kom inte så mycket på mig men tillräckligt för att jag behövde tvätta alla mina kläder och jag fick åka hem en timme tidigare för att inte dra runt på allt. Så det är väl ganska smart att inte träffa allt för mycket folk ifall att. Men det lär jag ju märka snart.

Jag insåg att jag inte lagt upp någon bild på länge men också att jag inte har tagit någon bild på länge. Så nu får en bild på Hugo som är tagen i somras. Den bilden jag la upp i tidningen när han fyllde år. ;)

Nu ska jag gå igenom alla filmer och skivor som vi hämtade inatt. =)


Kommentarer
Postat av: M

Om ni har en massa dubbletter nu, så kan nu fi ställa en uppsättning i våran bokhylla.. ;)



Hoppas du klarar dig från magsjuka.. :S Inget kul det där..

2010-10-21 @ 18:20:48
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Anonym

FÅ*

2010-10-21 @ 18:21:24
Postat av: Linda

Hon har väl inte fått ligga på ett tag och tar ut frustaionen på mig, antagligen ;)

Ne jag vet faktiskt inte vad hennes problem var. Det vill väl ha gratis arbetskraft eller något ;O

Hon förlorar ju ingenting på att fylla i de, och hon vet väl att man ska kryssa i hur bra man sköter vissa saker inom sitt jobb, men hon sa att hon BARA skriver under och INGET mer så fick skolan avgöra. Men min lärare tyckte min chef var konstig och nog inte förstod vad validera var för ngt så jag fick be en jobbarkompis istället :) Får jag det gjort ordentligt för annats måste jag väl ringa o ringa å fråga vart mina papper har tagit vägen ;O

2010-10-22 @ 13:39:44
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0