Intervju

2010-10-20 @ 07:21:42<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag ska jag intervjua min LUV (Lärar Utbildad i Verksamheten) och se hur de förhåller sig till och jobbar efter likabehandlingsplanen. Det kommer inte att vara något märkvärdigt eftersom mina lärare redan har gett mig frågor att ställa. Men ändå. Dagen kommer ju att bli lite anorlunda jämfört med hur det sett ut tidigare. 

Jag var ju hos MVC i går och allt såg fint ut. Magen låg på 24-25 cm och hjärtljuden låg på 156. Jag kollade på hur det såg ut med Hugo och jag var där i vecka 26 då (jag är ju "bara" i vecka 25 nu) och då hade jag 26 cm mage och hjärtljuden låg på 148. Så magen kanske inte är så mycket större den här gången ändå. Jaja. Vad spelar det för roll? Huvudsaken är ju att allt såg fint ut och det gjorde det! <3 Nu dröjer det fyra veckor tills nästa besök och vid det laget vet vi ju redan vad som finns innuti. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hm, har för mej att jag läst att på ett forum att om hjärtslagen var "låga" på de första barnet o de var en kille o de andra är "högre" så är de en flicka.

Men vart de fått de ifrån har jag ingen aning, jag vet bara att första gången jag skrev med hjärljuden å de låg på ca 140-150 sa andra mammor att "då blir de nog en pojke" för att tjejer har högre än 150 oftast. Fast sedan ju längre in i grav jag kom så pendlade det ju alltifrån 140 och en gång var de upp i 222, det var läskigt.



Meen man kan ju skaffa den för att skryta?

Det finns ju chocklad och te kapslar också =)

2010-10-20 @ 08:18:00
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Kan säga att den randiga tapeten finns även i grön/rosa randig och är skit snygg!!



Vad bra! att du inte kan hålla dig för man är ju själv nyfiken när man vet att ni skall kolla upp det ; )

2010-10-20 @ 11:23:10
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va nyfiken jag är på vad det är som ligger i din mage =) Iof är jag rätt säker på att det är en bebis, men könet..Haha! Men om jag ska vara ärlig så tror jag till 95% att det är en tös =)

2010-10-22 @ 11:22:27
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0