Jo då.

2010-10-16 @ 17:02:59<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag fick allt rensat bland korten och scrappat också. Jag upptäckte att inte kan grejja med julklapparna eftersom jag inte hade alla grejjer som behövdes. Måste införskaffa lite saker först å sen ska det allt rulla på. =)

Det går inte allt för fort i Hugos scrapp-album inte. Haha. Nu har jag precis gjort Halloween-sidan för 2008. XD Nästa uppslag blir ett juluppslag men problemet där är att jag inte har hittat något papper som jag tycker passar. Jag får väl gå ut nu när julen kommer till stan och se om jag kan hitta något i år då. Problemet är ju att jag vet vad jag vill ha, men hittar inget liknande. Annoying like hell.

Nej nu ska jag gå ut och sparka på min man och se om han kan laga lite mat. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeeelvete!

Tror jag har börjat skriva femhundra brev till dig men hinner aldrig skriva klart dom innan jag får för mej att jag måste bara fixa en annan sak först och glömmer av brevet sedan.

MEN bra att du sa det ;) Ska skärpa mig och skriva klart ett idag och skicka imöörrn

2010-10-16 @ 17:38:49
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hmm joo jag tror den finns att köpa. Men jag tror att det var på den avdelningen som alla kläder slutar på just 86, för efter strl 86 så börjar man väl shoppa på den "stora" klädavdelningen för pojkar, men vem vet den kanske finns där också!:)?



Jag älskar sådana pyamaser som just ocskå har lite långkalsonger byxstil :) Ska kika på det till mig på Gekås också hade jag tänkt :)

2010-10-16 @ 20:48:17
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0