Jobbhelg

2010-10-09 @ 11:34:44<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
God morgon världen! Fan va underbart det är med sovmorgon! I går bestämde sig Anna Lena för att hon ville ha Hugo över natten. Och Theres ville ha Mongo. Och varsågod. Haha. När jag förklarade för Hugo att han skulle stanna där och jag skulle åka hem så puttade han på mig och sa "Mamma, hem!" Haha. Sedan stod jag och pratade lite med Anna Lena och då ropade Hugo "Mamma, Hejdå!" Så jag kände mig väldigt älskad där en stund. ;P Men han har det ju bra hos Farmor. 

Så igår gick jag över till Marita och åt alldeles för mycket av hennes godis! *Förlåt* Haha. Jag kom hem vid ett-tiden och tänkte att "jag ska bara spela liiiite innan jag går å lägger mig..." Och när klockan var tio över två så fick jag lägga ner. Haha. 

Idag ska jag åka med Anna Lena ut till marknaden och sedan ska hon köra mig till jobbet. Jag har en riktig jobbhelg framför mig. Börjar kl 14 idag och slutar kl 11 i morgon. Sedan ska jag även hem till en i min studiegrupp i morgon kl 15 och plugga. Så det blir inte mycket vila den här helgen. Men det är ju skönt att få lite pengar; och få undan lite plugg.

På måndag börjar min VFU. Jag ska vara i Sjuntorp.  Får se hur det går. Nej men det går nog bra. Jag är lite nervös men det är man väl alltid när man ska första dagen till ett nytt ställe. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0