Just follow me...

2010-10-29 @ 19:38:43<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag är helt slut. Dagen har vart underbar men med väldigt många intryck! Haha. Jag är dötrött men ska jobba natt imgn så jag får väl försöka att hålla mig vaken så länge som det går idag, så jag har lättare att hålla mig vaken imgn. Lite extra pengar är ju aldrig fel. ;)

I morgon är det också oktobermarknaden i vbg så den har vi tänkt att åka på. Får se om vi hittar något. Vi har också idag bestämt ett prel. datum för ullaredsresan. Hoppas det blir av. Jag har fått undan en del pengar faktiskt. Men en del av dem ryker ju på onsdag så... Haha. Men inte så mycket tror jag inte. Men man vet ju aldrig vad dom händer. *Längtar*

Nu ska jag dricka lite fanta och se om de e något bra på tv.

Kommentarer
Postat av: M

Haha, ja, vilken tur att du ska ha en liten snart.. DÅ får jag väl låna henne/honom, så Nova får växa upp i fred.. haha.. :P [tar förgivet] ;)

Har facebook-mailat dig BTW..

Kraam!

2010-10-30 @ 09:56:06
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0