Kalas Igen

2010-10-03 @ 21:51:10<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Vi har som sagt vart på kalas idag. Jag har ingenting att säga just nu egentligen mer än att dagen har vart lyckad. Hugo fick en polisbil, en spiderman, rorri-filmer och något sorts puzzel. Så fick han två tröjor och pengar... Det var nog det. Kommer inte ihåg så mycket. Jag stod här hemma idag och bakade en blixten-tårta, men på vägen ut till grästorp så började tårtan att kana så den var ju inte lika fin när vi kom fram. Men ja ja... Bättre lycka nästa gång liksom.


Innan resan


Efter resan


Hugo leker lite innan middagen ;)

Kommentarer
Postat av: M

Haha, jag har fått förklarat varför den luktar illa.. "Mamma, mamma, Figgy bööönar med räserbilen." Alltså, jag måste ju hålla med henne om att det luktar fruktansvärt illa när man börnar/burnar (välj stavning..) med bilen. Bränt gummi kan lätt framkalla illamående..



Så nu har vi rett ut det.. ;)

Nu går jag å lägger mig. Faktiskt. Är mer död än levande känner jag..

2010-10-03 @ 21:57:32
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Linda

Nej men gud vilken fin tårta! :)

Hittar du insperationen från någon sida eller är det egen fantasi? Jättefin tycker jag!

2010-10-03 @ 23:05:53
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0