Prov!

2010-10-28 @ 10:56:36<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Nej inte riktigt men nästan. Jag kommer inte ihåg vad skolan kallar det, men jag ska i alla fall sitta i grupper och redovisa mitt arbete idag under lärarnas bevakning. Får se hur det går. Tror det kommer gå bra. Har inga direkta tvivel egentligen men det är klart att man har ju någon fjäril i magen (som brottas lite grann med Bäbis).

På tal om Bäbis så kröp Hugo ner hos mig i morse och Bäbis sparkade som attan. Jag tog Hugos hand och sa att han skulle känna när Bäbis rörde på sig. Han konstaterade att min mage var varm och sedan blev han helt stilla. Bara tittade på mig och utbrast: Bebis där mamma! Jag frågade om han kunde känna att Bäbis rör på sig och han nickade frenetiskt. Sedan så skulle han ligga med huvudet på min mage en lång stund och känna när bebisen rörde på sig och "lyssna på bebisen". Jag kunde nog inte bli så mycket lyckligare just då. ♥ (Första gången Hugo känner någonting.)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta bussen iväg till skolan. Tjing!

Kommentarer
Postat av: M

Redovisning, kanske..??



Mysigt med bäbisupptäckten för Hugo.. :)

2010-10-28 @ 12:02:27
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Så underbart :D

Minns den där minen när de känner bebisen första gången :D

2010-10-28 @ 12:26:22
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, välling går åt de ;) Lukas äter ju typ bara välling nu när han är i en sådan period då han inte kan koncentrera sig på att äta vanlig mat. Men de senaste dagarna har han faksitkst börjat äta stora portioner mat till lunch och lite efterrätt brukar gå ner.

Men jag försöker att inte ge honom välling på natten medans Alex ger honom det om han skulle vakna. Jag tycker att han klarar sig att äta när han vaknar vid 6-7 och inte ge välling när han vaknar runt 3-4. Men de är klart att de är skönt att ge honom välling ibland när man är trött och man vet att han slocknar när han ätit upp, men nä, då lär det ju bli en vana att han vill ha mat vid 3 om man gör så. Som tur är så är det sällan han vaknar innan 6 numera :D

2010-10-28 @ 12:39:21
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Examinationsseminarie fördjupningsuppgift :)

2010-10-28 @ 13:04:53
Postat av: nalle333

Seminarie menar du väl? :)

2010-10-28 @ 18:57:13
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: M

Hon ÄR stora tjejen ju.. ;-)

2010-10-28 @ 22:26:06
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0