Sovit gott?

2010-10-02 @ 09:30:38<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det har jag i alla fall. För det första så väckte Stefan inte mig för en gångs skull när han kom hem inatt. Så jag fick sova. ♥ Sedan så kom inte Hugo in till våran säng förän klockan var halv åtta idag. Det var mys! Men det är klart att han inte ville somna om efter det; så det var ju bara att stiga upp. Men lille älsk ville se på "Buck" så vi har myst i soffan. 

Idag vet jag inte vad som står på schemat. Vi har två förslag; antingen åka till mamma och hämta vårt nya köksbord, eller åka till Ikea och kolla på ny servis. Båda behövs ju så vi får se vad vi känner för att göra idag. Om vi inte kör på båda två. Man kan ju åka till Ikea på fm och mamma på em. Eftersom vi ändå måste vänta tills ByggMax har stängt för att få låna deras kärror... Men det är sånt man märker hur vi gör när Stefan vaknar. 

Om jag skulle ta och slänga in en tvättmaskin och vika ihop tvätten på stället kanske? - Göra någon nytta.

P.S. Gud vad underbart det är att bara ligga och känna när Bäbis sparkar omkring där inne. Varje spark sänder ett härligt rus av lycka genom kroppen. Jag kan inte riktigt fatta det än känns det som. Jag har en bebis i min mage! En liten lillebror eller lillasyster till min älskade bebis på utsidan - Hugo. Åh vad jag är lycklig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0