Städning

2010-10-15 @ 20:39:12<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag blev det allt gjort några knop ändå. Tvätten blev upphängd/inplockad och jag har tom kört två maskiner till efter det som jag också hängt upp. Jag har rensat ut i klädkammaren och rensat i alla lådor vi har här hemma. Det var ta mig fan inte roligt alltså. Vi har ju hur många lådor som hellst och i alla ligger det bara en massa skit! (Någon som känner igen sig?=) ) Så nu har jag rensat och sorterat och kastat en massa också för den delen. Så nu är det mycket mindre saker i vår klädkammare. Vilket betyder mycket mindre saker att plocka omkring när vi ska lägga golvet där inne eller måla om. Så det känns ju bra i alla fall. Får se vad Stefan tycker om min sortering. Har en känsla av att han inte kommer att bli så glad. ^^ Men då får han väl fixa det bättre själv. :P

Nu har Theres kommit hit eftersom hon hade tråkigt hemma. Hugo är överlycklig över att Liiiiiis är här och sitter och plockar lite med henne i en massa grejjer som hon fått som jag inte ska ha kvar. 

Alldeles strax ska dock lillkillen gå och lägga sig och jag ska skicka hem Theres så jag kan gå och lägga mig också. ^^ Min rygg har inte alls uppskattat mina små upptåg i lägenheten idag kan jag ju säga....

Kommentarer
Postat av: M

[sträcker upp en hand] Jag! Jag känner igen mig! I allt utom att det aldrig nånsin blir städat i lådorna här hemma hos oss.. :S

2010-10-15 @ 22:20:59
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Tillhör också skaran som har alldeles förmycket i klädkammaren. Skall bli sisådär roligt att ta tag i det :/ Men vad fanken kommer ju bli kanon sedan ;P

2010-10-16 @ 08:35:58
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0