VFU

2010-10-13 @ 06:44:23<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja idag ska jag åter igen till min VFU (praktik) i sjuntorp. Jag gillar dagiset, lärarna är helt ok, Maten är supergod. MEN. Det är svinkallt ute och det är långt att åka! Haha. 
Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra med fördjupningsuppgiften heller.. :S Någon som läser, som också gör samma sak och kan berätta om deras situation de ska analysera? =)

Nej nu ska jag gå in och väcka pojken. Han sover så gott så. Det är egentligen lite tråkigt att dra upp honom så här på morgonen men vad ska jag göra. Nästa vecka har han ju sovmorgon så då får han väl ta igen allt. Och idag har han ju skolkort också. =) Kommer säkert att bli toppen som vanligt! (Enligt mig,) Han gör sig bra på kort. 

Puss på er alla i -0.1 grader kyla! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0