Jag har fått klagomål

2010-09-09 @ 21:29:11<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
En viss liten person har klagat på min blogg. Att jag inte använder mig av  stycken när jag skriver. Men det gör jag väl? Eller? Jag kikade igenom tidigare inlägg och jag tycker väl att jag har styckat upp dem ganska bra? Haha där jag inte styckeindelar skriver jag ju inte så mycket XD

Men i alla fall så har jag vart redig idag och gått hem ifrån skolan. Jag kan väl inte påstå att jag gick något vidare fort, men jag känner allt av det i ryggen. Inte så att jag inte kan röra mig. Men jag känner ju att jag lever om jag nu skulle ha tvivlat på det tidigare. :P

Jag har fått lite halsbränna. Lite så där jobbig halsbränna. Det är liksom ingen riktig utan det känns som om "jag håller på att få en rejäl halsbränna", Men är fortfarande inne i "startfasen". Konstigt. Och jag försökte förklara för Stefan och han bara tittade på mig som om jag var knäpp. *Jävla sparrissoppa som ger mig halsbränna*

Nej nu är jag så trött så trött! Jag ska gå och borsta mina tänder och krypa ner i sängen. I morgon ska klassen åka till Hunneberg och lära känna varandra. Jag ska inte med. Jag kommer nog inte att palla det med min rygg så jag lär känna dem i skolan istället. *Typiskt mig att vägra träffa klasskompisar utanför skolan* :P Så jag ska vara hemma och plugga istället. Det är bra så kanske jag kommer ikapp till näst-nästa vecka. Låter långt fram men det är det inte. :P

God natt!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ett tips mot halsbrännan: losec Mups! Räddare i nöden =D

2010-09-09 @ 21:33:58
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha =)

Jaa, jag kunde liksom vakna och vara helt förstörd av drömmarna under graviditeten.

Tog några minuter innan min hjärna accepterade att det var en dröm...

Värsta var de drömmarna Alex var dryg o elak och flörtade med andra brudar och lät mig stå och gråta o vara helt förstörd...



Gick ni och handla flickkläder efter dom plockat upp en flicka o väntade på värkarna =? hah

2010-09-09 @ 21:40:26
Postat av: Angelica

Haha, du är rolig du :) var gruppen bra?

2010-09-09 @ 22:04:42
Postat av: Linda

Aaa :) Vi funderade på en begie eftersom det är mer "stilrent" eller vad man ska säga. Men beslutade att om man har en bebis och hund så ser nog soffan renare ut längre. Men det finns ju soffschampo eller va de heter för såna klädslar som inte går att tvätta :) Fast om fläckarna har varit där ett tag så kanske det inte funkar..Men jag älskar att den går att fälla ut så nu kan jag o lukas ligga o mysa där utan att behöva sitta upp..haha :D

2010-09-12 @ 12:12:39
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Precis så tycker jag med. Man kan inte stirra sig blind på vikten och speciellt inte under en graviditet.

2010-09-12 @ 12:16:38
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Haval B Aziz

God dag god dag, hur mås idag då? hoppas allt är väl..,ha det skoj :)..

PS: bloggdesign tävling på gång, ta en titt på bloggen..

2010-09-12 @ 13:41:33
URL: http://havii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0