J*vla rygg!

2010-09-12 @ 14:07:09<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Jag håller på att bli galen på min rygg. Jag får nog ringa till min barnmorska i morgon och höra om hon vet vad man kan göra åt det. Det är ju inte så att jag har ont hela tiden men någonting är det ju med den. Min svanskota typ domnar bort ibland. Eller ja, ganska ofta nu för tiden faktiskt. Känns ungefär som när man har vart hos tandläkaren ni vet och så har man fått bedövning. Jag känner ju liksom att den är där och den hindrar mig egentligen inte ifrån att göra någonting, men den är typ borta. Sedan när den inte är "borta" så ömmar den så jag har lite svårt att sitta ner. Att cykla är ett helvete. Jag får sitta så långt bak på sadeln att svanskotan "hänger utanför" om ni förstår vad jag menar.

Ibland så ömmar det även väldigt i sittbenen i rumpan. Att det liksom strålar ut i dem. Någonting är ju inte riktigt som man ska. Och detta är alltså då utöver det faktum att jag får ont i själva höftbenet och har svårt för att röra mig om jag har ansträngt mig det minsta.  Känns som om det kanske ligger någon nerv i kläm någonstans med tanke på det där med svanskotan i alla fall. Roligt roligt.

Idag vaknade min lilla prins ganska tidigt. Vilket inte var så där jätteroligt eftersom Marita var hör igår kväll. Vi hade en jättetrevlig kväll, tittade på en massa komedi och skrattade järnet. :D Du får inte glömma att berätta vad ni tyckte om DVD:n när ni sett den! ;) Klockan drog som vanligt iväg för oss och jag kom visst inte i säng förän klockan blev 1-2.
Men det var ju bara att öppna täcket när lilleman kom knallandes i morse så kröp han ner bredvid mig i sängen och vi somnade om tills klockan var halv nio. Underbart. 

I förmiddags så ringde jag även min mamma och pratade lite om vad man ska köpa till min bror som faktiskt fyller 18 (på Hugos födelsedag). Hugo var som galen efter det och skulle prompt ringa till farmor och prata. Så jag ringde upp henne och Hugo frågade farmor "Mat?" Och så gick det till när Anna Lena blev inbjuden på middag till oss idag. Det var ju inte planerat, men vi har ju inget annat för oss och tydligen inte dem heller. =) Så idag blir det spagetti och köttfärssås med svärmor och svägerskan. 

Vad ska ni andra göra en söndag som denna?

Kommentarer
Postat av: Camilla - Lex och Nova's mamma

Jag ska städa och träna. Värsta super-Söndagen! :P



Din stackare, se till så Stefan tar väl hand om dig! ;-)



Puss!

2010-09-12 @ 15:08:31
Postat av: Haval B Aziz

sv: haha vad tycker du själv ? :D

2010-09-12 @ 16:00:03
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: Linda

Usch din stackare ! Så tråkigt att du har så ont och kanske inte kan njuta av din graviditet fullt ut ;(

kramar om

Ett tips är att köpa en graviditet vetebälte man kan knäppa runt magen å antingen ha den tjocka delen på magen eller ryggen :)

http://www.bodystore.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=A4188&artgrp=1146&Avd=3&visa=1-36&Sort=Beskr&Visn=Std2

2010-09-12 @ 16:11:31
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Ja sedär :) Det är ju jätte bra =) Ät chokladen med kärlek =) Haha!

2010-09-12 @ 17:16:56
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Babydjungeln - Tävling pågår

usj krya på ryggen!!!

2010-09-13 @ 08:01:20
URL: http://babydjungeln.se
Postat av: M

Haha, är det du som glömmer bort vad du heter..? (I kommentarerna på min blogg alltså..) Jag tror jag har gissat rätt iaf.. ;) Hihi..



Ja, den är säkert bra. Kanske jag tittar på den ikväll efter lite träning.. ;) Om jag orkar.. :P

Kraaam!

2010-09-14 @ 16:09:56
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0