Kommer inte på någon rubrik...

2010-09-14 @ 17:54:03<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag vet inte vad jag ska skriva. Men jag tänkte att det är väl dax för en uppdatering. Idag har jag pluggat. Jag har också vart på strandgatan och lunchat med min studiegrupp. Vi får väl se hur det går med den annars får jag väl byta. Men idag kändes det bättre än sist i alla fall. Men det känns väl fortfarande inte riktigt bra. Men orka hålla på. Så länge man får gjort uppgifterna och inte bråkar å så så är det väl lugnt. Jag ska ju inte vara med dem så länge så XD Haha. Hälsosam syn på livet.

Jag längtar i alla fall tills i helgen. Vi ska åka till Anne och på vägen dit ska vi ta svängen till Ullared. Det ser jag verkligen fram emot! Det ska bli jätteroligt att åka till Ullared och bränna lite pengar, men det roligaste utav allt är j ändå att träffa Anne. ♥ Jag saknar henne massor och önskar att vi skulle bo lite närmare varandra så det inte gick så långt emellan varven. Men det blir ju så när jag vill bo i THN och Anne i Värnamo. Då får man helt enkelt hålla kontakten på andra sätt tills det är dax att ses igen. :D *Puss på dig vännen!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0