PowerYoga

2010-09-15 @ 21:59:51<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Inte för att det var så jobbigt som "power" antyder men så hette passet idag i alla fall. Ingen favoritträning kan jag säga. Nej det var för lite träning liksom och så tog det i i magen och jag kände att det gjorde ont i ryggen ibland. Nej. Men nu har jag testat det i alla fall. 

Jag har nyss kommit hem och jag har precis ätit en smörgås. Nu ska jag gå och dricka ett glas mjölk (Vart kommer mitt helt nya mjölksug ifrån?! Jag som aldrig gillat mjölk något vidare smäller nu i mig massor.). Och så ska jag lägga mig och läsa lite innan jag far vidare mot en lugnare tillvaro.

Jag känner att just nu är det MASSOR att läsa så jag har ju lite och stå i så att säga. ;) blir till att ta med mig lite böcker på resan i helgen så jag i alla fall hinner klart med det som ska vara läst tills på måndag. Det är ju aldrig fel. ;)

God natt gott folk!

Kommentarer
Postat av: M

Må så vara att brunt å rosa är en av mina mindre omtyckta blandningar, men nu får jag faktiskt stå tillbaka lite å tycka att den nya designen är höstig å fin. Jag föreslog brun, för hösten å att det är en varm färg, å Therese matchade med rosa för att passa headern å då fick det bli den kombinationen helt enkelt. Jag är bara glad att det blev snyggt å att hon inte valde brun + orange för då hade jag nog stuckit ut mina ögon.. ;) Huuuuga vilken kombo det är.. Borde förbjudas!

Nu blir det spikmatta för min del. :) Hörs imorrn!

2010-09-15 @ 22:10:07
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0