Sjukgymnastiken

2010-09-21 @ 10:58:21<3<3
Dagboken, 6 Kommentarer<3<3
Jag ringde idag och fick faktiskt en tid så tidigt som nästa tisdag. Det ska bli skönt att se om de han ta reda på vad det är som är fel och om det går att göra någonting åt det. För det här är ju inge kul.

Nu ska jag sparka min gubbe i röven så han går ut och gör den där frukosten han har lovat mig hela morgonen. Sedan ska jag sätta mig och läsa en massa och hoppas att jag blir klar med böckerna idag; till seminariet på torsdag.

På tal om torsdag så är det ju min lilla älsklings 2-årsdag och det ska firas med buller och bång hela dagen. Ska gå förbi affären antingen idag eller i morgon och köpa glass som han ska ha med sig till dagis. Sedan så går han bara en liten stund eller ja, 3 timmar på dagis på torsdag så han får sova hemma. Det kommer förhoppningsvis att leda till att han inte är lika trött som vanligt på eftermiddagen när vi ska åka till mamma och fira Hugo och Tommy. Ja, Tommy, min lillebror fyller också år på torsdag. 18 bast. ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att du fick en tid =)



Ja snorpussar är mysiga de med ;)

Sålänge det är från min egna unge, annars vet de fan ;D

2010-09-21 @ 11:12:44
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad skönt att du fick en tid så hoppas vi på att de kan lösa det så det underlättar lite i alla fall. =)

2010-09-21 @ 11:49:03
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Det är klart att jag kommer (om inte båda killarna skulle bli gôr sjuka) : )

Tror att en krypande Pontus skulle vara fasigt söt i den med mopsen på rumpen ;P



Som du skrev så vill man ju vet om de går. Man vill ju änna att de skall vara så lite överraskningar som möjligt kring förlossningen...

2010-09-21 @ 15:51:32
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, alltså det är skillnad på gnälla å ha en åsikt om SD tycker jag.

Typ alla på min FB gnäller om SD utan att veta något om deras politik. Tycker det är onödigt.

Du har ju rätt i att det är bättre att göra något åt saken än att gnälla om att dom är i riksdagen. MEN jag är inte glad över att dom kom in i i riksdagen eftersom jag är på läst inom deras politiken MEN som du säger det finns massor som gnäller om dom för dom har bara hört att det är ett "rassitiskt parti" och vet inget mer, så om man ska ge sig på att snacka om SD så får man veta vad det handlar om annars kan man vara tyst. Men som sagt inga åsikter ingen politik men det är en jävla mycket gnällande än åsikter om det. Så det är klart att det här med SD har blåst upp eftersom det bara var sex procent som röstade vilken innebär att det är otroligt många som

är missnöjda med det som är insatta i det.

MEN som du också säger, dom blåa och rödgröna måste ta tag i invandrarpolitiken för att få över dom 6 procenten på sin sida.

Finns folk som lever för politik och demostrerar för allt om det finns tillräckligt mkt folk.

Och det är klart. SD har skrämt många människor som är insatta i deras politik så det andra partien måste göra något. SOm jag sa innan ;)



Men det jag menade med mitt blogginlägg var folk som klagade och gnällde på människor som pratade politik i övrigt under valet och diskuterade dem olika åsikterna och hade disskutioner.

Och det blir ju ingen politik utna åsikter.



För det är många som gnäller på SD bara för att andra gör det. Så det är skillnad på gnälla och säga vad man tycker o tänker på ett profsigt sätt.

2010-09-22 @ 18:18:04
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Säg till när de blir så kollar jag kalendern ; )

2010-09-23 @ 09:20:19
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, kan ju hoppas på att de blir "FIna fisken"

Men det där att veta vad varje parti har för åsikter behöver man ju inte om man vill vara någorluna insatt...För det finns ju en rödgrön regering och en blåregering. I den rödgröna jobbar sossar,a,miljöpartiet,vänster och i den blåa, mp,center,FP och KD så liksom allt smälter ju samman så de räcker att veta på ett ungefär vad det rödgröna står för och va de blåa står för om man vill vara lite insatt..behöver ju inte gå in på vad exakt alla har för åsikter för oftast står ju alla dom partierna som jobbar tillsammans på samma punkt :) Så SD kan ju bara vinna å få all makt om de får 100% av rösterna eftersom ingen vill jobba med dom.

2010-09-23 @ 13:57:11
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0