Skoooolan

2010-09-20 @ 09:00:43<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Står i skolan och väntar på att klockan ska gå. Om en kvart ska jag möta de i min studiegrupp så ska vi arbeta. Lägg betoning på SKA. Frågan är ju vad det blir att vi gör. Jag såg i morse att föreläsningen som jag skulle ha hela eftermiddagen idag är inställd föra att läraren är sjuk. Så studiegruppsarbetet är allt jag har idag. Det är bra. Men Hugo ska faktiskt få gå på dagis nästan hela dagen i alla fall. För jag har lite att läsa som jag måste ta igen och när passar det bättre än ett sånt här tillfälle?! :D Funderar på att sitta kvar i skolan och läsa tom eftersom det känns som om jag skulle få mer gjort då än om man är hemma. Det finns ju alltid saker att plocka med hemma liksom.

Nej nu är jag väldigt törstig! Jag tror att jag ska fördriva resten av tiden i cafeterian med att välja ut en dricka och en chokladbit som jag ska smaska på medans jag fördriver tiden. XD Shit va jag är nyttig! ♥

Kommentarer
Postat av: Marita

Jag är inte vrång, jag är besviken.. :(

2010-09-20 @ 13:03:40
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0