BMI

2011-04-08 @ 14:40:23<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag klickade mig in på en hemsida där jag kunde räkna ut mitt BMI. Självklart måste jag ju göra det eftersom jag är en jävligt nyfiken person som har jättesvårt för att inte göra sånt där. ^^ 

Resultatet:


Jag är inte förvånad. Jag vet att jag är tjock och överviktig men jag arbetar på det. Bättre å ta det sakta men säkert istället för att dimpa ner och sedan skjuta upp igen. Anw. Jag tyckte att det var roligt att det stog hur många kg man måste gå ner för att bli "normal" igen. Men så undrar jag... Vem fan vill ha en knapp på sin blogg där det står ens BMI? Seriöst. Nu har jag ju visserligen lagt ut den här bilden där folk kan se mitt BMI men jag skulle aldrig vilja ha en jävla knapp, det är ju liksom som ett slag i ansiktet varje gång man ser den även om man är medveten om det. Dumma människor! ^^

Kommentarer
Postat av: Malin - väntar en flicka i april :)

Hej Amelie :) Hoppas allt är bra med dig och familjen!

Jag undrar ifall du har någon länk till den sidan där du räknade ut ditt BMI? :) Tyckte också det var lite roligt att det stod hur mycket man behövde gå ner ^^

Kram!

2011-04-08 @ 14:59:53
URL: http://bulleiugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0