Finally =)

2011-04-08 @ 11:24:47<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igår såvar vi tvugna att åka ut till Siba och handla lite mat, Stefan och jag. Hugo är fortfarande hemma hos Anna Lena, han kommer hem i dag antar jag. Eftersom vi har haft magsjuka så har han vart där för att minska risken för smittning och han har klarat sig faktiskt.

Anw så när vi ändå var på siba så passade vi på att kika omkring lite. Vi behöver nya tossor till Rasmus för de två paren han har är lite små. Redan. Sedan så bytte vi en mössa också så att den passar istället för att vara för liten redan från start. Så nu har han en icke- fleece fodrad mössa att ha de dagar som inte är så kalla. För faktiskt så händer det lite titt som tätt nu ju. =) *Härligt*

Vi gick även in på Tre för att kolla upp hur Stefans abonemang låg  till och de var avslutade tack gode gud. :P Haha nu har han inte fem liggandes längre och om lite mindre än ett år så har han bara sitt iphoneabonemang kvar och ett halvår efter det är det slut så då kanske han kan hålla sig denna gången och inte skaffa en massa skit förän det är slut. 

Själv vet jag inte riktigt hur länge jag har kvar på mitt abonemang. Det är stund kvar, men min mobil håller inte. Den har trillat isär alldeles för många gånger så nu får jag inte ens ihop den längre. :( Så jag har letat på glocalnet efter en ny, men de har verkligen ingenting bra. Och jag vill inte betala fan 200 spänn i månaden för en mobil som jag inte vill ha. Det gör jag liksom inte.

Så nu skaffade jag mig en Iphone jag med. Så nu har jag gått tillbaka till tre gott folk. ^^ Om ni inte har fått ett sms med det nya numret så hojta till så kan vi lösa det. ;)

Idag tänkte jag att jag skulle se om jag kunde komma ut till siba igen och skaffa mig en bumper till phånen men jag vet ärligt talat inte om jag orkar det. Jag är verkligen helt slut av att inte göra någonting så jag ska nog bara slappa och ta det lugnt. Ladda batterierna innan Hugo kommer hem. Då blir det en massa mys med mammas älskling som jag inte sett på jättelänge nu! ♥


Slappar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0