Finding Nemo

2011-04-25 @ 12:50:00<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Hugo sitter å kollar på "Fiskarna" (Hitta Nemo)och jag har precis matat Rasmus. Mina fingrar vill inte riktigt lyda mig så därför är det ganska svårt att skriva idg knner jag. :S

Anw så har vi vart ute i stugan i helgen å ätit massa god mat och njutit i värmen. Härligt härligt. Idag verkar också bli bra väder och jag ska ta med mig barnen ut till frändefors å hälsa på Jennika och Ewelina. Det ska bli m ysigt. Vi har aldrig vart hemma hos dom och jag är lite nyfiken på om jag verkligen hittar dit. Men det går säkert bra. =)

Nej nu ska jag hänga upp lite tvätt och sedan göra oss iordning för dagen. Jag lägger säkert upp lite bilder ikväll när jag har rotat fram sladden till mobilen. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha de var ju ironi medd syltfabriken ^^ Men hade varit roligt att sätta på våran dörr ;)

2011-04-25 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0