Hoppsan!

2011-04-14 @ 11:27:51<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Marita påpekade att jag inte skrivit någonting om bak ing eller kakor i mitt tidigare inlägg trots att jag döpt det till "kakbak". Haha. Meningen var att jag skulle skriva att jag skulle baka en kaka igår, men jag gjorde inte det så det var väl därför jag glömde skriva det :P mitt undermedvetna som berättade att jag inte skulle baka. Anw så sitter jag nu på bussen och har precis vart på BVC med Rasmus. Han väger numera 5250 gram och är 58 cm lång. Min numera lite större kille. ;) Vi är på väg hem, men egentligen hem till Marita och Nova. Marita hade chokladmuffins och lockade oss hem till henne... :D Annars har jag ingenting mer att skriva... Vi ska hem till svärmor efter Stefan och Hugo slutat och äta middag. Det är våran dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0