Nu äntligen!

2011-04-17 @ 11:53:58<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Dålig uppdatering jag vet, bara för det så kommer nu flera inlägg. :P Jag gillar inte å blanda hej villt så jag delar upp allt istället och tror inte att ni har så ont av det. :P 

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera dels för att jag knappt har suttit vid datorn (förutom under den här helgen men det kommer jag till sen) och dels så har jag inte haft någonting att uppdatera om. Vi gör ju typ ingenting. :P Men den här helgen har jag i alla fall tagit med mig Rasmus så har vi vart hemma hos Erika. Skönt att komma bort en liten stund så där ibland och bara bryta lite rutiner liksom. Men Erikao ch jag har inte gjort så mycket, vi har spelat en massa å latat oss typ. Bara tagit det  jävligt lugnt med andr ord. =)

I slutet på veckan, minns inte vilken av dagarna, så målade stefan om Hugos cykel. Vi fick med cykeln när vi köpte lägenheten och när vi var ute os Anna Lena i veckan så blev Stefan lite pysslig och snodde färg av henne. ^^ Så cykeln gick från att vara lila och rosa till metallic grå. =)

Före:




Efter:

(Det gula på framdäcket är tejp som han inte tagit av än när fotot togs...)

Kommentarer
Postat av: nalle333

Tänk vad lite färg kan göra! Den blev ju som ny! Jättefin :)

2011-04-17 @ 20:21:01
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: m

Näää, jättetråkig blev den ju! Fin, men trist. Mycket finare med lite roliga pasteller..!!

2011-04-17 @ 22:20:43
Postat av: Tilde

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 17:15:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0