Kusten

2011-08-04 @ 13:49:22<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Vi har vart ett par dagar ute på Kusten hos min mormor. Vi åkte i måndags morse och kom hem igår kväll. Det var härligt förutom att gubben min brände sönder sig. Jag sa till honom att vi skulle smörja in honom men han vägrade. Och när han sedan åkte ut med Håkan på båten så... Ja. Oavsett om han tog av sig linnet väl hemma igen, så hade han ett kvar på sig. ^^ 
De fick 15 makrillar. Det var en dålig dag. Dagen innan Stefan åkte med ut fick de 40 och dagen efter plockade dem upp 50. :P Jag kan tänka mig att det är lite roligare att fiska där eftersom det händer lite mer.
Men annars så har vi det ävligt lugnt. Jag känner av att jag har vart mycket i solen på min rygg med. Den är inte röd och bränd, men den stramar lite så där ni vet så att man vet att jag nästan bränt mig. ^^

Nej nu ska jag virka lite på en grej till Erika, eller spela lite... Det beror på vad jag känner mest för när jag väl slutat skriva här. XD 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0