Massa massa mycket!

2011-08-20 @ 23:26:24<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har verkligen gjort hur mycket som hellst nu det senaste känns det som. Mest har jag såklart umgåts med mina barn men jag har även lämnat båda (JA! BÅDA..!) ungarna hemma med Stefan och begett mig ut på fest. Kajsa fyllde 25 och det firades med en fest i rosa 80-talstema. Det var verkligen superkul och jag har fan inte garvat så mycket på väldigt länge! =) 
Dock märks det att vi är gamla nu, :P Alla började bli lite sletna och sega och då kollade vi på klockan. 22.10 Men va fan! Det kändes som om klockan va skitmycket! Haha. Så vi festade lite till. Verkligen la krut i att få det bra (och lyckades) sedan började festen dö ut. Som alla fester gör. Folk bli lite för fulla, trötta åker hem och lägger sig typ. För det är ju en dag i morgon också. Problemet var att klockan var typ tolv. :P Haha så vid tjugo i ett typ kom våran skjuts hem (Emma och Robban åkte med min skjuts också) och då var vi typ siste man från festen. XD Men askul var det! Och tack till alla som gjorde en underbar kväll! ♥




On my way to the par-tay! ;)




Underbara Emma!


Grattis (nu ganska i efterskott...) vännen!!


Här vare livat! ^^ Strax innan vi åkte vid typ 1. :P

Men inte bara det... Det har hänt saker här hemma också. Min lilla skatt har börjat krypa och åla sig på golvet. Än så länge kan han inte ta sig frammåt, men bakåt går det. ;) Haha. Och han blir vansinnig när han bara åker längre och längre bort  från leksaken han var på väg till. :P


Vart fan tog ungen vägen?! 
Jag la honom ju här...!


Asså... där är han. =)


Titut från en ganska missnöjd bebis. :P

Vi har också haft lite slagsmål här hemma. Mongo och Timja busade med varandra. Sedan när mongo hoppade upp i Stefans knä så upptäckte han att Mongo hade blod på halsen. :P Haha men det var inga sår så vi kollade Timjas mun och hon hade tappat ytterligare en tand bara. ;) Men det såg ju lite hemskt ut. ^^




Mongo the slagskämpe!

Idag var i på slusscafét och åt räkmacka jag och barnen. =) Vi träffade Stefans mamma där så helt ensamma var vi inte. =) Det var ganska mysigt! Men promenaden dit och hem drog ju ner på betyget. -.-' J*VLAR vilka backar det är!! Hujeda mig. Jag håller mig nog fan till bil nästa gång vi ska till slussarna. :P


Älskade unge!


Haha jag sa till Hugo "kan du se lite glad ut då?" ^^


Go stil han har i vagnen... ^^


Nu ligger Rasmus och snarkar i soffan. =)


Jag har virkat klart den sista presenten till Erika så nu har hon fått dem. =)
(Erika var här och vi hade myskväll ikväll. Mysigt!)


Jag tror till och med Mongo undrar om det där verkligen är bekvämt...? :P

Mina barn är underbara! Så det så.










Jag försökte fånga Rasmus när han kröp, men det var lättare sagt än gjort... -.-'


"Mamma, vart är mina händer?"


Hugo älskar Hello Kitty! =)




Mysmorgon med Hugo"




På väg till Dagis. Han var tvungen att ta med sig min handväska. ^^


Min underbara Villervalla-bebis! :D
Tack Marita för outfitten! ;)




Bebismys! :D
(Med en "inte liten bebis längre"... :O )


Sov gott min skatt!


Bus med Timja ;)
Se va sött hon ligger där, intet ont anande. :P

Nej nu har ni fått både massa kort och lite uppdatering. Nu ska jag gå in oich lägga mig och läsa lite och sedan sova! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0