Om man är positiv som fan, så går allting bra.

2011-08-31 @ 20:54:04<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igår gick jag och la mig vid två-tiden. Jag trodde verkligen att jag skulle vara helt död när klockan ringde vid sju i morse. Men till min förvåning så kände jag mig ganska pigg. Konstigt det där... Hur an kan känna sig utvilad och pigg när man har sovit så lite men att man kan vara trött som ett as om man har sovit länge. 

I alla fall. Idag har jag fått städa ganska mycket här hemma. Det är alltid lite småplock kvar eftersom ungarna drar fram i samma takt som jag plockar in typ. (känns det som i alla fall) 

Vi har haft underbart besök av våra härliga grannar; Marita, Tommy och Nova. Vi bjöd dem på middag och hade allmänt trevligt. =) Tack för idag! Nästa gång blir det burk-köttfärssås och spagetti á la Tommy då ;) Haha.

Rasmus ligger inte still här hemma länge. Han har verkligen kommit på hur man kryper och det börjar gå fort nu. Vart jag än går så kryper han efter. Vill inte vara kvar på samma ställe för länge. Förut idag, medan jag städade så gick jag in och la tvätt i Hugos garderob. Och lillebror tjöt av lycka när han kröp in i rummet. Haha. Det var verkligen roligt att se hur glad han blev bara av att komma in där liksom. Hehe. Där inne sitter han ibland och ser på när storebror leker ;)

Nu ska jag faktiskt gosa ner mig i soffan och se på lite tv. Det går två bra program nu klockan nio som jag hade tänkt att kolla på (tur att man har inspelningsbar box ;P) Men jag tror nog... Att jag ska försöka träna lite först. =)


Älskade bebis i alldeles för liten mössa. ^^






Här är Rasmus lekhörna. Och Timja älskar att ligga här i solen på golvet. Speciellt om Rasmus är här. De är typ bästa vänner. De är så försiktiga och snälla mot varandra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0