Besök

2011-02-04 @ 10:54:22<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja idag är det dax för två besök hit hem. Och faktiskt så ser ju lägenheten inte så hemsk ut som jag trodde att den skulle göra eftersom jag tog tag i det mesta i går. Jag hade tänkt att baka bullar och bjuda på. Men jag har inte orkat det. -.-' Jag älskar att baka, men bullar tar ju så lång tid! Ändå är det det jag vill ha så... :P Får se om jag får till någonting att bju på tills de kommer. 

Och jag vet att det har vart lite dåligt med bilder på sista tiden, men det handlar faktiskt om att mitt USB minne är trasigt, jag har alla mina bilder på den bärbara datorn och för tillfället så kommer jag inte ut på internet på den eftersom Stefan vägrar hjälpa mig. (Han säger att jag måste lära mig saker och ting själv och inte fråga honom hela tiden. Men jag förstår inte vart problemet ligger i att han hjälper mig om det tar två minuter för honom att göra någonting och tre timmar för mig... Men han har väl lite rätt också antar jag. Tyvärr.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0