Bildregn

2011-02-10 @ 15:15:13<3<3
Dagboken, 5 Kommentarer<3<3
Idag var det tänkt att Hugo skulle gå till dagis. Men så blev det icke. Han har inte vart bra idag heller. Jag vet inte riktigt vad det är som är fel, men det är ju klart att de små också kan må så där allmänt dåligt som vi vuxna kan. Idag har han också blivit lite dålig i magen så jag hoppas att det inte blir någonting mer än så. Blöja blir det på idag i alla fall. Orkar inte springa runt och byta kläder och moppa golv hela tiden. Då är det ju smidigare att ta honom på pottan i alla fall, fast man har blöja på mellan varvena.

Idag har vi pysslat jag och min lilla ängel. Vi har pimpat hans rum. ^^ Hugo blev jättenöjd och jag tyckte att det blev fint. Annars håller vi på å lagar mat och har precis tvättat soffan. Full rulle här hemma trots tjockismagar och dåliga rumpor. ;)


Koncentration på hög nivå.


Det här är vad vi lyckades få till.
(Lägg märke till hur fint Hugo har pimpat U och G. =) Jag hade inte hjärta att plocka bort det han gjorde och det är ju ändå till honom. ♥)




De små stjärnorna och bokstäverna hamnade på dörren.




Och de stora hamnade i fönstret.
Så har han en egen stjärnhimmel ;)


Gladfisen själv =)


Hugo får till så härliga miner hela tiden. ^^
Lägg märke till de fina väggdekorationerna som Hugo fick av min mormor härom veckan. =)
(Ja, solen sitter upp-och-ner men Hugo har satt dit den själv.)


Hugo ropar på Tingest. :D
(Ni som sett på Musses klubbhus vet vad jag pratar om.)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag gick alla veckor ut och fick en tid 7:00 på förlossningen bf+15 :)

2011-02-10 @ 15:32:06
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Charmtrollunge! :D

2011-02-10 @ 16:03:27
URL: http://idahannajohanna.blogg.se/
Postat av: Linda

JA :D haha, visste du inte om det? Då har du missat min förlossningsberättelse på bloggen ;) Ja jag hade ju BF 3 febrauri och fick tid för ev. igångsättning den 18 februari..Så han kom på sin "igångsättnings dag" :D

2011-02-10 @ 16:03:47
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

ah så var de här med men de ändras det till vecka 42 men förut var de så också att man åkte in vecka 42 o kikade å var allt ok så fick man en tid vecka 43..Men tjaa 2 veckor över tiden tycker jag räcker gott o väl ;)

2011-02-10 @ 18:33:20
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Jenka

Va söööööt han e! Å va fina grejer ni pysslat ihop! Mysigt :)

2011-02-10 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0