God Morgon!

2011-02-25 @ 10:54:19<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag fick jag en liten sovmorgon! Rasmus vaknade vid sju och vi ammade till åtta. Då kom Hugo in till oss och vi mös i sängen till nio innan vi gick upp. Härligt.

Idag måste vi åka och handla. Jag vet att jag egentligen inte borde ta med mig Rasmus ut i affärer än, men jag måste komma ut lite känner jag. Jag håller på att dö här hemma! Och varje gång jag säger till Stefan att jag kan gå ut med Mongo så blir Rasmus hungrig och så får Stefan gå ut i stället. 

Så idag ska vi in en sväng i lite olika affärer för att bland annat byta lite kläder som Rasmus har fått som inte passar. Sedan ska vi ju köpa mat också. Så vi kan äta någonting i veckan. =)

Nej nu ska jag passa på att lägga mig en stund i sängen innan det blir amma igen och sedan åka iväg. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0