Pimp Rasmus rum

2011-02-12 @ 15:10:48<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Äntligen har jag fått Stefan till att sätta upp hyllan i rasmus rum. ;) Jag blev nöjd. Sakerna som står därpå ska iofs inte vara där. Kortet ska det, och det är tänkt att det ska vara fler kort på lillen där, men äpplena ska nog stå på skötbordet när jag kommer på vad jag ska ha i dom, och hittar en plats. Ljuslyktorna ska stå i "hyllan" som Stefan ska sätta upp i "hålet". Men det gör han inte förän vi har köpt mer färg och det har vi inte råd med just nu ;) Så de får stå på tavellisten så länge.



Om det är någon som är nyfiken (vilket jag iofs tror att det är...) så händer det inte jättemycket i min mage. Jag har haft små mensvärks-verkar nu sen kvällen den tionde men det händer ingenting mer. Jag har slutat slemma så mycket, vilket känns rätt skönt. ^^ Igår kväll hade jag jättesvårt att somna och gick upp och tog mig två alvedon. Jag har inte sovit så bra på länge som jag har gjort inatt. Visserligen så har jag ju vart tvungen att gå upp på toaletten varannan timme typ men ändå. Jag har somnat om med en gång när jag kommit tillbaka och sovit som en stock! Gud va skönt! Så idag är jag pigg och kry igen! =) Det kan j behövas om det nu ska hända någonting, vilket jag ju hoppas att det gör! =)

Det var väl allt jag hade till uppdatering härifrån för tillfället. Jag ska om en liten stund börja med... Ja lunch var det tänkt att bli men det blir väl mer en middag. ;) Haha. Får se om vi gör någonting mer matigt idag eller om det stnnar vid blodpudding och bacon. =) Tjing allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0