Promenad

2011-02-27 @ 21:33:07<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag jagat runt på folk. Ingen kände för att ta en promenad med mig idag. :( Men när Anna Lena bjöd oss på middag så såg jag min chans och gick till velanda och tillbaka. När jag skulle gå hem kände jag verkligen inte för det kan jag ju helt ärligt erkänna. Det var så jävla halt att jag höll på att trilla ett flertal gånger på ditvägen (och trillade faktiskt två gånger på hemvägen). Men så hade vi inte med oss Rasmus bilstol så jag var ju så illa tvungen att gå hem igen. :P

Ursäkta att bloggen blir lite lidande i tider som dessa men jag har liksom inte tid. Om jag inte sitter med tuttarna i vädret (eller i Rasmus mun om jag ska vara ärlig) så sover jag eller försöker spendera lite tid med Hugo. Det är svårt att få tiden att räcka till till att också blogga. Men jag försöker och vissa dagar finns det ju mer tid än andra helt enkelt.

Men nu har jag fått hem min nunchuck från Jonas och Camilla (vi glömde den där på nyår...) så i morgon bärjar en ny vecka. Det är tänkt att jag ska försöka mig på ett nytt 30-dagars träningsprogram på Wiit och också försöka gå ut på en promenad om dagen (utöver de vanliga promenaderna med Mongo). Det kommer nog att gå bra, det är ju inte så ansträngande saker jag har bestämt mig för att göra så... :P

Nej nu ska jag gå och dricka lite och sedan tror jag att det blir en sväng till sängen eftersom Rasmus redan har somnat... :P

Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Isas Morsa

jag känner igen det där, kan jag ju lugnt säga...! man hinner inte med allt. Man hinner inte med NÅT. :S

antingen tar man hand om den ena, eller den andra, eller så får man passa på att plocka undan eller krympa diskberget en smula mellan varven, och spela wii fit. eller försöka hinna dricka kaffe eller äta eller sova. mindre viktigt nuförtiden..^^

meeen men. om ett par år kan man se tillbaka o skratta istället. och läsa gamla stressiga blogginlägg. de få som kommer finnas från denna tiden..^^ haha! en stressad puss från mig får du! ;)

2011-02-28 @ 04:33:45
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0