Sista amningen idag?

2011-02-20 @ 23:41:11<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag hoppas det för jag är ganska trött! Rasmus och jag har suttit och kollat på Hancock. Den var väl så där, jag har inte sett den förr. Och tyvärr blev jag inte särskillt fängslad. Men det finns inte så mycket annat att göra när man måste sitta å amma hela tiden än att se på vad som än går på tv.

Nu har jag tagit en liten paus från korven och gett honom till Stefan att byta på. Sedan blir det att sätta sig i soffan en liten stund till och amma igen. Vilket faktiskt ska bli ganska skönt för jag upptäckte efter senaste amningen att jag har fördelat den lite dåligt mellan brösten nu ikväll. Så det ena är helt sprängfyllt och det andra är typ "normalt". :P Så det ska bli skönt att få tömma lite innan jag kryper i säng. För jag hoppas verkligen att jag gör det efter denna gången. ^^

De senaste två nätterna har Rasmus somnat vid 3. Inte världens underbaraste tid. Och det är lite svårt att ta igen sömnen också eftersom han vill amma konstant typ mellan 6-7 och typ 3. På förmidagen blir det inte så många möjligheter till sömn heller när Hugo är vaken och vill ha lite uppmärksamhet. 

Nej nu blir det soffan! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0