Tråkigt.

2011-02-05 @ 14:19:39<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det är tråkigt att "gå hemma". Jag hinner gå in på bloggen säkert tusen gånger under en dag och väldigt sällan är det någon kommentar. Det är ju det som är det roliga med att skriva en blogg - Responsen. Men så är det väl.

Idag har Hugo lämnat mig. Theres kom och hämtade honom för ett tag sedan och de skulle åka till Lek och Buslandet. Det blir nog roligt för honom. En annan har stannat hemma och städat. Jag har fått fixat bort den värsta tvätten nu och alldeles strax ska jag sätta igång med disken. Jag var bara tvungen å äta lite in emellan och då passar man ju på å uppdaterar sig på vad som händer ute i världen. ;)

En jävla halsbränna har jag också. Och inga tabletter. *Suck* Men så har jag ju haft det i två veckor nu. Jag får väl skylla mig själv om jag inte köper med mig tabletter hem när jag ändå är ute och flänger. ^^

Kommentarer
Postat av: Angelica

åhhh, nu har du inte långt kvar, så mysigt, vill med.. =) även fast jag nyss fått isak så är jag lite avundsjuk.. inte för att jag vill vara med om födandet igen, men just det första ögonblicket när man träffar sin bebis, å så underbart.. =) Önskar er all lycka till i alla fall så får vi höras för en fika när ni landat i familjelivet igen efter nytillskottet.. kram

2011-02-05 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0