Vilostund

2011-02-23 @ 15:06:21<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nu på fm så sover ju Rasmus ganska mycket. Det är ganska skönt faktiskt. Stefan tog med sig Hugo och åkte med Anna Lena m.fl (jag vet inte exakt vilka det är mer) och åkte till bowlinghallen. Så jag får en stund för mig själv här hemma med Rasmus och Mongo då så klart. Jag känner hur mina meningar inte riktigt håller ihop nu, men orka. Jag är så satans trött idag! Suck. Om jag trodde att föregående natt var jobbig, att behöva gå upp en gång i timmen, så var den här natten ännu värre. Rasmus ville amma konstant mellan 1 och halv 6 i morse. Sedan kom Hugo in och ville att jag skulle gå upp vid 7. Inte så sugen på det. Stefan hade gått in och lagt sig i Hugos rum vid tre eftersom Hugo drömt en mardröm, och så somnade han där. Så på morgonen så var jag ju tvungen att gå upp för att väcka honom och säga till honom att ta Hugo. För jag ville inte ropa med risk för att väcka Rasmus.

Sedan vid tio kom en från BVC hem till oss. Hon vägde Rasmus och sa att de vill att barnen ska gå upp minst 150g/veckan. Men det visade sig inte vara några problem. Rasmus vägde 3060 när vi åkte hem i fredags och idag vägde han 3510. En ökning på 450 gram alltså. :P Haha. Mina tuttar gör en bra jobb helt enkelt och Rasmus växer och mår bra. ;) Det var roligt att se! Jag tänkte jag skulle leta upp Hugos jornal och se hur mycket han vägde... Kommer inte ihåg det. :P Man ska ju inte jämföra, men vem kan låta bli. ;) Det är ju ändå två helt olika individer så att de växer olika är ju inte alls konstigt.

Nej nu ska jag ta mig någonting att äta och sedan lägga mig i soffan tills det är matdax för lillälsklingen. =)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Hur länge ammade du Hugo?

2011-02-23 @ 15:38:53
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0