3e Bilden

2011-01-31 @ 12:40:17<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
En bild på någon i din familj.



Jag tyckte att det kändes lite konstigt med den här bilden faktiskt. Min familj. Jag är ju inte längre (och har inte varit på ett bra tag egentligen men liksom inte tänkt på det tidigare) en del av min familj, bestående av mamma pappa och lillebror. Jag har min egen familj. Jag är en av de två vuxna i en familj. Jag är snart tvåbarnsmamma själv. Det känns lite konstigt att tänka på det egentligen. 

Både jag och min bror har blivit så stora att min mamma numera bor ensam, med Bjarne. "Min familj" är liksom splittrad och alla bor på olika ställen. Det känns skummt helt enkelt.

Men här är i alla fall en bild på min älskling. Stefan. Han är en i min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0