Åter igen

2011-01-31 @ 11:33:45<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag går jag in i sista veckan. Vecka 40. Den veckan som man hela tiden siktar på och längtar efter. Nu är den äntligen här så får vi se om det händer någonting. =)

Stefan jobbar hela denna veckan. Oavsett när det sätter igång, sätter det igång den här veckan så är Stefan garanterat på jobbet eller så ska han snart dit. Det roliga är ju också att Stefan igår körde sönder drivaxeln på bilen. Igen. Jag fattar verkligen inte vad han gör. Hur svårt är det att köra normalt?!

Anw. Vi har inga pengar att fixa bilen den här månaden eftersom jag inte fick mer än 2000:- i "lön" den här månaden. Vi har fixat allt som ska betalas och vi har pengar så vi överlever. Men vi har inte pengar till att fixa den där förbannade bilen igen. *Suck* Det betyder att vi måste ringa någon annan för att ta oss upp till NÄL när det sätter igång. Härligt. Det är ju verkligen någonting man vill.

I alla fall så har Stefan äntligen insett att vi inte kan ha kvar den bilen. Det har inte så mycket med platsbristen som ändå är en stor faktor till varför jag vill ha en annan bil, men det handlar mest om att den går sönder stup i kvarten. Vi behöver en rejälare bil som Stefan inte lyckas köra sönder hela tiden. Så nu blir det att fixa bilen så snart som möjligt, besikta den och sätta ut den till salu. Hoppas bara att det blir en snabb och smidig affär, och naturligtvis att man hittar en bil snabbt efteråt så man inte står här utan bil hur länge som hellst. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0