Dagen lider mot sitt slut...

2011-01-31 @ 19:27:09<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Och det har inte hänt någonting speciellt här hemma. Jag insåg när jag öppnade toalettdörren idag att jag inte har tvättat någonting på säkert fem dagar. Det betyder att jag har blundat hårt för all tvätt som samlat sig till ett K2 där inne... Men idag gick det inte att blunda längre och jag har fått tvättat två maskiner plus Hugos täcke som han kissade ner inatt. Blöjan hade läckt, lagom kul.

Annars har jag och Hugo haft en mysdag och sett på film och gosat i stort sett hela tiden. Nu ligger han i sitt rum och ser på Rorri, jag har allmänt tråkigt här ute och väntar på att min älskling ska komma hem. Det kommer han väl inte göra än på ett bra tag dock. Han slutar om fem minuter, och i vanliga fall hade han vart hemma om en kvart-tjugo minuter men eftersom han tar bussen så har jag ingen aning om när han kommer hem. Bara bussen tar väl en 45 minuter och så beror det ju på om de passar med varandra och när bussen från hans jobb går. Den går säkert inte förän vid åtta eller något annat roligt bara för det. 

Nej jag ska faktiskt ta mig en chokladbit och se om det går någonting bra på tv ikväll. Till kvällsmat blir det äggröra har jag bestämt mig för. Det var längesen. ;)

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Låter som en mysig dag!

2011-01-31 @ 20:09:28
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Sannis

Men när du har tråkigt är det bara att slå en pling =)

2011-02-02 @ 07:55:37
Postat av: nalle333

Ingen update i bloggen o BF den 6:e.. Nu får du allt skriva en rad så vi vet om Rasmus är på in..eller kanske utsidan?! :D

2011-02-03 @ 07:56:41
URL: http://www.nalle333.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0