Klockan tolv

2011-01-18 @ 11:52:05<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3
Dagen började precis som planerat. Jag gick och skrev ut min uppgift och lämnade in den. Men sedan när jag skulle hämta ut mig andra uppgift så fick jag reda på att tentamenutlämningen inte öppnade förän klockan 12. *Suck* Då var klockan tio... Så jag gick ut på stan och skulle uträtta mina ärenden innan jag hämtade uppgiften istället. 

Jag gick till en hälsobutik som jag skulle hämta ut en olja och en handcréme på, men då var de varorna beställda men inte komna. Så det sket sig...

Så gick jag in till Kappahl och skulle välja ut en body men jag hittade ingenting fint. Så jag sket i det. Kupongen gäller ju till nästa årsskifte så det är ju inte bråttom. Då kan man lika gärna vänta lite tills man hittar någonting fint. Någonting som man vill ha. 

Klockan var fortfarande inte särskilt mycket så jag han även med en sväng till posten. Så slipper jag gå in på sylte. Det är ju skönt i alla fall. Men inte ens då blev klockan tolv... 

Nu har jag suttit och väntat på att klockan ska ticka på i en halvtimme och det är fortfarande tio minuter kvar...

Nej nu ska jag slänga ihop datorn och sitte här och se ännu mer uttråkad ut. Sen ska jag åka hem och tvätta lite. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Han tyckte det var superkul, så nästa år åker vi nog med båda barnen :)

2011-01-18 @ 14:35:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Mysig blogg du har! Trillade in från en annan blogg =)

Trevlig kväll!

2011-01-18 @ 15:06:21
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

mzetterblad.blogg.se =)

Pyjamasen kommer från Cubus. Har du Bloglovin???

Ha det gott!

2011-01-18 @ 15:58:16
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

=) I Mitten av december... Billig! =)

2011-01-18 @ 17:10:17
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0