"Loppis?"

2011-01-07 @ 15:53:47<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har funderat länge på att skriva upp mig på en loppis och sälja av lite saker som vi aldrig använder. Jag har rensat ut hur mycket som hellst som jag inte vill ha kvar/behöver längre, både fina och användbara saker men också en del krimskrams som man skaffat bara för att... En hel del av sakerna ska slängas men en del av dem vill jag inte kasta eftersom de fortfarande är väldigt fina och användbara... Om ni förstår vad jag menar.

Men så kom jag på idag att jag kanske kunde ordna en liten loppis här hemma. Jag kan ju ta en dag och bjuda hem alla som vill och bju på fika. Är det någon som skulle vara intresserad av att komma? Det är ju självklart inte något köptvång och det är ju kul att bara träffas och kolla på grejjer liksom. Kanske hittar ni någonting som ni vill ha, kanske inte. Men då har ni ju fått en trevlig fika (hoppas jag!) i alla fall. =)

Det hade vart jätteroligt om folk skulle vara intresserade av att komma och ta gärna med er en vän om det skulle vara intressant. Jag behöver nu bara tänka ut något passande datum. Något förslag eller önskemål? =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Då tror jag ett paket är på väg hem till dig faktiskt! :)



Allt går bara bra med mig! :) Hur går det själv? Inte ens en månad kvar till bf nu ju :D Så kul!

2011-01-07 @ 18:11:52
URL: http://bulleiugn.wordpress.com
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

va mysigt de lät :)

å smart ide

2011-01-08 @ 09:33:36
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0