LoppisSöndag

2011-01-23 @ 10:22:43<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag är alltså dagen då det är loppisfika här hemma. Jag har plockat upp allt utom två lådor som jag ska hämta så snart Stefan har gått upp. :P Jag borde ha börjat baka ocskå men jag orkar inte ha Hugo hängandes på mig när jag bakar idag, så jag väntar tills de har gått. Det gör ju ingenting om fikat inte är färdigt exakt klockan 12. Jag vet ju liksom inte ens om någon kommer prick. Jag har ju sagt att det är drop in under hela dagen. =)

Jag är lite förvånad ändå... Det är ganska fint här hemma. Inte alls så stökigt som det brukar vara tre dagar efter jag städat. :P Det måste ju betyda att vi har blivit duktigare på att plocka bort efter oss. Det känns bra. =) Kanske, och förhoppningsvis kommer det att utveckla sig till att vi klarar av att hålla det snyggt här hemma i mer än en halv dag efter städning. :P

Nej nu ska jag försöka ta på mig lite kläder och göra mig iordning för dagen. Kan ju inte gå runt i pyjamas när vännerna kommer över ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för idag! Det var jättetrevligt och Jonas gillade också dom där stengubbarna som jag roffade åt mig. :)

Puss!

2011-01-23 @ 14:06:32
Postat av: Ozzan

Jag förstår städningsresonemanget. Fastän jag bara har en Patrik :)Här kan man städa i timmar men Patrik behöver inte mer än att gå in genom dörren fören allt ser precis likadant ut som innan :P

Förrsten. Världens sötaste pojk!

ha det fint.

2011-01-24 @ 00:53:39
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Det va trevligt att komma även om jag inte kunde stanna så länge =)

2011-01-24 @ 13:19:03
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0