Magen vecka 39

2011-01-28 @ 18:40:37<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
De här bilderna tog jag i tisdags men har inte orkat lägga upp dem. :P Så här ser jag i alla fall ut nu. Rund som en boll... Eller som en muminmamma. XD Skämt å sido. Jag kommer knappt i mina byxor längre och jag har svårt att hitta en tröja som täcker hela magen. Det resulterar i att jag inte går ut så mycket. :P Men jag har inte så stroa problem med det eftersom jag är så satans trött och knappt orkar göra någonting. Det är tungt nu och jag vill att han ska komma ut av många anledningar. En av dem är ju att jag ska komma i några kläder. Det känns lite overkill å köpa nya kläder en vecka innan BF liksom...




Inte ens gravidtröjorna täcker hela magen längre.
Men glipan är ju inte så stor så än så länge funkar det utan att jag gå runt å visar magen.
Vi hoppas att jag slipper gå över tiden och visa upp halva kulan varje dag. ;)

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag har chrons :/ haha ja då förstår jag, ungefär sån e jag mot Simon! " vet du vad som stod i tidningen idag" haha :P

2011-01-28 @ 18:48:14
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/
Postat av: Jen

Det gör inget att du frågar :D Jag äter 10 tabletter om dagen och äker till NÄL och får medicin i armen varje 8:e vecka så det e lite jobbigt, tar ca 3 timmar tills medicinen är klar med varje gång på NÄL. Jag får inte bli gravid under tiden då jag får detta i armen, och vill ja bli gravid måste jag vänta 7 månader efter sista "sprutan" hoppas du fattar vad jag menar? haha :D Ja det e Bryngelsson :P

Ewelina fyller 2 nu 11 maj :D



2011-01-28 @ 21:04:22
URL: http://jennickaochewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0