Massor gjort!

2011-01-09 @ 17:23:17<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag har det verkligen hänt saker här hemma. Vi har städat och äntligen flyttat ut garderoben i hallen igen. Det var alldeles för trångt i sovrummet med garderoben där inne. Och så har vi äntligen skruvat på bilsidorna på Hugos säng. Vi har inte målat dem än men det får komma när det kommer. Nu är de i alla fall på plats och Hugo är jättenöjd. :D

Jag har gjort en bloggdesign till en gammal vän och nu är jag helt slut. Kvar på dagordningen är att jag ska gå ner med en massa saker till källaren. Lite överblivna tapeter och spackel och sånt som vi ska använda till Hugos rum när det är dax. Men det är inte dax än. Vi måste få pengar först. Flera gånger. Men det kommer väl tids nog det där också. Hur som hellst behöver inte byggsakerna stå här uppe och ta upp en massa välbehövd plats. Det är fan inte lätt att vara tjockis! Man behöver all plats i lägenheten man kan få! =)

Nu blir det ner i källaren innan jag lär stupa i säng. ;) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Okej tack för tipset!!! Ja vi va på drop in!!

Jag kommer på din loppis så hinner vi inte ses innan så tar jag med mig pengar till mykidoo grejerna då om det e okej?!?

Kramar

2011-01-09 @ 20:27:07
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/
Postat av: Veronika

Tack snälla du :D Är så nöjd :)

2011-01-09 @ 20:42:22
URL: http://snutta1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0