Sjuklingar

2011-01-07 @ 11:34:27<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja idag är inte någon bra dag tror jag. Eller ja jag tror inte att det kommer att bli en bra dag idag. Dagen började bra med att Stefan gick upp med Hugo och jag fick sova en stund till. Men det betyder ju inte att resten av dagen kommer flyta på fint. Hugo har pipit i stort sett sen han vaknade och jag mår ganska illa.

Jag tog tempen på Hugo nyss för han kändes lite varm, och han har inte feber, men en höjd temp. Han ligger ju på 36.5 i vanliga fall och nu hade han 37.5 Inte jättemycket skillnad men ändå. Det är klart att han kan känna sig ur balans och att någonting inte riktigt stämmer liksom. Men jag hoppas på att det ger med sig och att det inte går åt andra hållet så han faktiskt får feber och blir sjuk igen.

Idag har vi egentligen massor på schemat men jag tror inte att jag kommer göra så mycket av det. :S Inte om man mår illa, då är det inget roligt att springa runt och städa och så... Men jag ska väl försöka tvätta lite och lite sånt där. Vi får se hur jag känner mig om någon timme, kanske är bättre då.

Idag hade jag också tänkt att kika över de kläder och saker jag har kvar ifrån MyKidoo och sätta ner priset på dem. Ett inlägg kommer ut med det som finns kvar och de nya priserna så håll ögonen öppna. ;) Är det någon som är intresserad av någonting så hör av er! Jag blir bara lycklig om jag får bort det! Det är ju riktigt fina kläder. Mjuka och sköna i härliga färger! Bra köp!

Kommentarer
Postat av: Malin

http://www.alltforforaldrar.se/gravidpaketet



Gå in på den länken och lite längre ner finns det två stora knappar ”Jag vill bli medlem” och ”Logga in”. Logga in dig och sen när du gjort det så kommer en nästan likadan sida upp igen och då kan då välja en länk där det står ”Skicka hem gravidpaketet till mig” eller något sådant. Kommer inte ihåg exakt..



Du måste (tror jag i alla fall) fylla i Rasmus bf också, tänkte ifall du kanske inte uppdaterat sedan Hugo Så gör det också så ska det nog gå! :)



Jag har inte fått mitt ännu, klickade hem mitt paket för kanske 2 veckor sedan :)

2011-01-07 @ 14:57:31
URL: http://bulleiugn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0