Skola i Morgon

2011-01-03 @ 23:38:49<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jahaja då var det dax igen. Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig för i morgon ska jag iväg till skolan. Det är inga lektioner eller så, men däremot så ska vi arbeta med grupparbetet. Jag hoppas att det kommer att bli klart nu för jag är ganska trött på det fast än vi knappt har börjat. Jag vill liksom bara få det överstökat någon gång känns det som.

Men man vill ju ändå få det bra gjort. Jag har heller ingenting att äta i morgon kom jag på... Inte för att ni skulle vara intresserade av det, men det var det enda som kom upp i huvudet på mig.

Nej nu blir det sängen. Annars babblar jag på om ännu mer ointressanta saker att babbla på om som ni ändå inte känner för att läsa om. ^^

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

snart dags då va skönt :)

jora här gåre fint snart gått halva tiden ju gått rätt fort ändå :)

2011-01-04 @ 08:02:22
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: nalle333

Nej, jag har icke sett dem. Du får fota o lägga ut i bloggen ;P

I denna sats jag köpte ingick lera som man skulle "platta ut" i ramen. Smidigt!

2011-01-05 @ 07:34:41
URL: http://www.nalle333.se
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

ja så känner jag oxå man har så fullt upp hela tiden så man har inte hunnit tänka lika mycket denna gång och känt efter på allt som hänt med mage osv :)



snart har ni er lilla rasmus hos er så mysigt!

hur tror du de kommer bli med hugo? tycker han de är spännande me bebisen i magen?



de har gått bra mådde illa i början som vanligt men nu mår jag bra :)

2011-01-05 @ 08:15:30
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0