Skola igen

2011-01-10 @ 11:28:02<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Så där ja, nu är Hugo lämnad på dagis. Jag är precis hemkommen igen och ska hoppa in i en dusch. Sedan blir det till att läsa så mycket som möjligt innan det är dax att ta bussen till skolan igen. Idag blir det bara en kort halvdag i skolan men vi har inte alls mycket kvar att göra så jag tror att det sista hinns med. Vi har ju redovisningen på torsdag så det måste ju liksom bli klart snart!

Annars händer det inte mycket idag. Stefan jobbar heldag idag igen så han kommer ju inte hem förän sent. Han skulle ev åka och träna efter jobbet också vilket betyder att han kommer hem ännu senare. Men det spelar inte så stor roll. Det är bara skönt att han utnyttjar sitt gymkort som vi ändå betalar för liksom. Och han slutar ju jobbet halv åtta och jag lägger Hugo klockan sju så jag sitter ju ändå själv uppe. Det är inte så jobbigt att vara ensam lite längre då.. ;)

Det är föresten bestämt att jag ska ha en liten loppis-fika här hemma. Det blir söndagen den 23 Januari. Jag har sagt att det är drop-in efter tolv så det är bara att kika förbi och se om det finns någonting roligt här hemma typ. XD Haha. Men det är jätteroligt om det kommer några och inte bara för att jag kanske ska tjäna någon tia, utan också för att få träffa folk! 
Stefan sa det igår "tänk om ingen köper någonting då...?" Varpå jag svarar "Det spelar väl ingen roll. Då har jag ju fått träffa mina vänner över en fika i alla fall. Och är det så att en person köper en sak... Ja då har jag blivit av med en sak i alla fall." Det är ju inte direkt så att jag får betala för "mitt bord" på den här loppisen så även om ingenting försvinner så går jag ju ingenting back. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0