Men Gud!

2011-07-28 @ 00:29:50<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nu får det väl änna vara nog! Vad har hänt med min blogg? Haha! Helt sjukt vilken bloggorka jag har och jag får be om ursäkt för det!

Här hemma flyter allt på som vanligt typ. Inga större förändringar här inte. Vi hade kalasfika för Stefan idag. Inget märkvärdigt. Hans föräldrar kom hit bara och fika och snacka strunt typ. :P

Jag har fått reda på att Rasmus börjar bli stor nu också... "biljetten" till up & go-paketet trillade ner i vår brevlåda härom dagen. Det betyder att han är typ ett halvår! Halvår! Gud vart har tiden tagit vägen? Och inte fan äter han så bra att jag kan sluta amma heller fast det var planerat att jag skulle. Jag vill inte sluta än heller faktiskt... Han är ju fortfarande min lilla bebis! <3

Och på tal om ingenting så ska vi till the Studio i morgon och ta kort på hela familjen :) det ska bli superkul och jag hoppas verkligen att vi kommer hem med ett fint kort på vår lilla familj!

Vår familj den växer ju så det knakar och vi fick (för länge sedan) inte plats i primeran längre. Så då fick vi Skodan. Men inte heller den har täckt de krav vi har så nu rök den också. (fast primeran har vi ju kvar fast den inte rullar atm...) Vi är numera ägare till en Citroen C5 kombi. Hoppas att vi har bättre tur med den då. :)

Nej nu ska jag sova så jag är människa i morgon! Föresten.... Någon som har koll på hur det går för blogg.se's iPhone app? *Vill ha*

Kommentarer
Postat av: Therese- mamma till 2 underbara huliganer

Ah, en C5a. Hur känns den då?

Själv kör man ju C4an till jobbet nu för tiden :D Är själv jätte nöjd med bilen. De är alltid bra med kombi ; )

2011-07-28 @ 06:46:55
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0